Thursday, July 31, 2008

Jadilah rahmat buat sekalian alam



Salam,

Hari ini 1 Ogos 2008. Bermakna sudah hampir dua bulan aku terpisah dengan anak-anak usrahku para pelajar SMI Al-Amin Gombak lepasan SPM 2007 (Generasi 13). Mereka kini bertebaran di seluruh negara dan sedang mengikuti pengajian di beberapa institusi pengajian tinggi awam dan swasta tempatan, kolej matrikulasi kementerian dan pusat persediaan luar negara.

Sepanjang berusrah dengan mereka, banyak peristiwa manis yang kumiliki bersama mereka (tiada pula yang pahit rasanya..).
Malah, di kalangan mereka ada yang menjadi anak usrahku sejak mereka berada di tingkatan empat lagi. Selain usrah, banyak juga aktiviti mereka yang sempat kuturuti.

Buat adik-adik abang, abang ambil kesempatan di ruangan bisu ini untuk menyusun jari memohon sejuta kemaafan sekiranya terdapat sebarang keterlanjuran yang pernah abang lakukan terhadap antum.. sememangnya abang bukan naqib yang terbaik untuk antum.. Dan abang selalu berdoa agar antum akan terus cemerlang dalam segenap lapangan yang diceburi; D.O.A (Dakwah, Organisasi (jemaah), Akademik).

Semoga adik-adik abang akan terus memberikan yang terbaik untuk Islam dan menjadi rahmat buat sekalian alam...


-WaN aM-
Generasi 4 SMI Al-Amin Gombak

No comments: